0 0 ГРН
Товары в корзине

Ваша корзина пуста!

ЧИ ВИГІДНО ПРОДАВАТИ ЗИМОВІ ШИНИ ВЛІТКУ

Аналізуючи літні продажі шин загалом - найбільше просідання відчули інтернет-магазини:
- перша п"ятірка лідерів онлайн продажів, все більше відтягують на себе покупців;
- маркетплейси стають єдиною «точкою входу» для купівлі товарів і забирають платіжоспроможних клієнтів, яким не потрібна найменша ціна,

а важливо - безпека покупки;
- великі гуртовики через "дружні" майданчики зрівняли  гуртові та роздрібні ціни. (перше що попалося під руку 255/50/19 Bridgestone)
- Viber, telegram, instagram, facebook активно нарощують аудиторію покупців, особливо це помітно в торгівлі б/у шинами і дисками.

Всі,  хто торгує шинами офлайн і має власний сервіс (шиномонтаж, СТО) відчули стандартне сезонне просідання продажів. Втрати компенсують

відпустками пресоналу за свій рахунок. Продавців шин, які не мають власного сервісу стає все менше.

Ринок поступово структурується, виробники посилюють внутрішню конкуренцію і відходять від екслюзивності брендів в одних руках.

Зимова програма вже заїджає на склади  середньої ланки шинників. І вже чітко помітно концентрація на вузькому переліку брендів. Якщо раніше

шинники брали, що можна урвати дешевше, то зараз перебирають. Вже є розуміння, якщо «дешево» куплена шина то і у сусіда вона буде - в результаті

не буде заробітків і всі будуть перекидати шину за 5 грн.

Найбільшу перепону для хороших продажів шин слід чекати зі сторони курсу грн/долар. Шина це 100% імпортнозалежний товар. А єдиний український

виробник Росава все рівно буде орієнтуватися на комерційний курс з жалізобетонним аргументом, що всі комплектуючі для шини купуються,  а в ціні

шини їх найбільша складова, особливо зимової ;-)

1. Курс 25,5 грн за $ ріст вересень-листопад до 27 (ріст курсу 6%):

Роздрібні ціни будуть триматися на одному рівні, сезонний ріст ціни буде мінімальний. Ринок шин стає все більше ринком покупців, де мало мати

потрібну шину за хорошою ціною. За покупця шинники будуть боротися, тому і не буде сезонного підняття ціни.

Всі шинники добре зароблять.

2. Ріст з 25,5грн за $ вересень-листопад до 30 (ріст курсу 18%):

Роздрібні ціни незначно зростуть, але зміниться структура пропозиції шини, особливо це буде помітно в малих діамтреах 13 і 14 дюймів. Непопулярні

типорозміри стануть в дефіциті, шинники не захочуть вкладуватися грошима в те, що буде важко продати. У великих діаметрах скоротиться

пропозиція – покупцеві будуть пропонувати один-два варіанти, а не як раніше три-чотири. Продавці шин, почнуть жорстко "напарювати" те,

 що в них лежить на складі, і розповідати "казки", що - це ваш ідеальний вибір.

В гурті це зливи у великих діаметрах. Перелив шин в інший регіон,  від тих хто «підписався» на об"єми продажів від лідерів ринку. Продажі в мінус,

щоб зайти у валюту і менше втратити – це будуть робити середні і ламати всім іншим структуру продаж. (звучить дивно….але якщо порахувати,

то вигідно продати в мінус при курсі 27, а потім купити шини при курсі 30).

3. Ріст з 25,5грн за $ вересень-листопад до 35 (ріст 37%):

Роздрібнці ціни: різкий ріст догори. Проте, одні марки подорожчають більше, а інші менше. Важко буде зрозуміти - де хороша ціна на шину і на яку саме.

Попит на шини різко впаде, продаватися будуть дуже дешеві і дуже дорогі шини – середній діапазон впаде. Виникне «відкладений попит» коли водії

будуть їздити на тому що є і чекати, що все устаканиться і ціни підуть донизу.

Лідери ринку мають графік відвантажень і графік проплат по шинам і при таких різких скачках буде занадто великий касовий розрив,  щоб покрити

його прибутком -  тому акціонерам приготуватися докласти.

Маленькі щинники, які купують зараз собі на склад зимову шину і планують і поступово докупляти шини в процесі зими. Втратять, оскільки зможуть

купити менше штук ніж продали.

А дрібні шинники, які куплять собі повний сезонний склад, можуть з ними і залишитися: шина завезена при 35 буде дешевша у валюті ніж при 26.

Відповідно потрібно виставляти цінник в доларах нижчий,  ніж була закупка - щоб щось продавати.

Гуртові продажі - стандартна картина переливання з пустого в порожнє, єдине що хтось цього не переживе.

Роздрібні точки продажу , за рахунок більшої маржі не повинні будуть закриватися. Єдина що постраждають шинники які працюють «по білому»,

в них не вийде оперативно вийти в валюту по вигідному курсу.

Позитив є! старі шинники, які втратили позиції можуть піднятися, вони вже переживали подібний досвід і знають, як оперативно на це все реагувати.

4. Ріст з 25,5грн за $ вересень-листопад більше ніж 35 гр це просто капець, завал, обвал і все разом взяте, покупцям буде не до шин.

Не хочу навіть думати про таке! А то скажете накаркав!