0 0 ГРН
Товары в корзине

Ваша корзина пуста!

РИНОК ШИН СТАЄ НЕ ЦІКАВИМ

На жаль немає рецепту чи пігулки - якщо от так робити, то все вийде і буде вам щастя і достаток. Є невелика група українських компаній , які контролюють 80% продажів шин в державі, від рішення яких, завтра все може змінитися. Є виробники шин, які впроваджуючи інновації, можуть зламати існуючий стан речей і "неписані домовленності ринку".  Але не перші, ні другі не зроблять жодних кроків, які підуть вам на користь і дадуть можливість більше заробляти.

Виробники шин

Основний фокус уваги буде сконцентрований навколо шинників з міст мільйонників і інтернет магазинів. Тобто хто робить об'єми, той і отримає преференції. І спроби невеликих оптовиків ( а це до 10 фур шин) отримати хороші ціни чи умови, це лише марне витрачання коштів і свого часу. Хоча вам будуть розповідати, що ви цінний і ключовий партнер в регіоні, а не простий покупець.

Великі гуртовики - "перші руки"

Всі бачать, авто стає все більше і потреба в шинах зростає. Тому стара і перевірена практика: бери побільше шин, кидай подалі, а поки летить відпочивай, - буде працювати. Велика глибина складу, широкий асортимент, оперативна і безкоштовна доставка – ці все перевірені методи будуть залучені до роботи і дадуть якийсь результат. Ефективність роботи компанії тут не головне.

"Інтернет - спасіння для великого гуртовика" - таке переконання в наших топів. Тому всі оптовики будуть розвивати власні інтернет магазини і агресивно їх просувати. «Розумні оптовики», вже давно мають власні online майданчики, але вони нібито незалежні і є окремеми бізнес одиницями. А оптовик там просто інвестор. Далі запускається проста схема: «секретний магазин» продає в роздріб клієнту з безкоштовною доставкою за ту саму ціну, за яку середній гуртовик в серпні дав аванс і чекав до вересня, коли йому привезуть шини. Практикується третій рік, якщо не більше, проте в мілких немає важелів впливу, а великі не заморочуються: показники продажів наше все!

Не потрібно плутати з великими онлайн магазинами, які мають прямі контракти з виробниками шин, тут інша картина. Але чомусь на офіційних сайтах екслюзивні партнери (які мають прямі контракти) і просто партнери йдуть одним списком. Запитайте у виробників: чому не проходить відкрите підписання прямих договорів? не оголошується подія? а все робиться нишком і підпільно? (немає ніякої комерційної таємниці, пункти умови договору можуть бути такими, а не саме підписання! ;-)

 
 

Рекомендовані ціни – типу турбота, за чесний розподіл прибутку між учасниками ринку (давайте глянемо на блок-схему і ви зрозумієте чому це не так) При умові дотриманні рекомендоаваних цін:

  • ринок шин стає не цікавим, при такій маржі і невеликих об»ємах середні оптовики не можуть найти коштів на розвиток. Якщо раніше був регіональний партнер, який продавав на певну територію, то зараз всі купують напряму в перших рук, аби були гроші. Тобто другу ланку шинників  великі компанії поступово знищують.
  • дрібні магазини не можуть збільшити кількість торгових точок, немає заробітку для інвестицій в приміщення чи облаштування нових магазинів. А ціни не можуть поставити вищі - конкурують з інтернет магазинами.
  • і саме дивне, що порушення рекомендованих цін «першими руками» ніяк не карається, щось не чув про виплату штрафів нашими лідерами своїм партнерам в регіоні. Чи не було за останні 10 років ніяких порушень з їх сторони?

Рекомендовані ціни - це можливість тримати статус-кво великими компаніями.